Reklamace do vesmíru

Reklamace do vesmíru

Bärbel Morh považujem za jednu z najlepších spisovateliek. Píše veľmi jednoducho, pútavo a naozaj dokáže autora vtiahnuť do deja. Práve preto som vo svojej zbierke chcela mať aj knihu Reklamace do vesmíru. A viete čo? Tá kniha ma natoľko zaujala, že som ju prečítala hneď za 2 dni.

Táto knižka má 125 strán, pričom ja osobne obvykle za deň prečítam maximálne 30strán. No táto kniha ma tak zaujala, že som ju nedokázala prestať čítať dovtedy, dokým nebola dočítaná.

Určite poznáte ten pocit, keď si objednáte niečo z vesmíru, no ono to stále neprichádza. A tak sa začínate pýtať samých seba. Počul vesmír moju objednávku? Príde mi ešte, či nepríde. Mám na ňu ďalej čakať, alebo si radšej znova objednať? Na tieto všetky otázky vám teraz Bärbel so svojou knihou Reklamace do vesmíru ponúka odpovede.

Mne osobne sa veľmi páčila kapitola s týždenným plánom na zvýšenie intuície, žirafia reč no najviac ma oslovila kapitola otázky a odpovede, úspechy a neúspechy. Pretože práve takéto podobné otázky, ako napísali čitatelia Bärbel by som sa jej aj ja spýtala.

Kniha je obohatená o množstvo príbehov čitateľov, aby sme lepšie pochopili rozdiel medzi úspešnou a neúspešnou objednávkou. A hlavne v tom, čo robiť, keď objednávka neprichádza. Mne sa najviac páčil príbeh jednej ženy, ktorá keď začne mať negatívne myšlienky pošle odkaz do vesmíru „tieto myšlienky si nevšímaj, to sa len ozvalo moje staré ja“. Ale aj otázky typu „poprosím o znamenie, že si moju objednávku obdržal“, či „naveď ma na správnu cestu, aby som zásielku obdržal“.

Práve dnes sa mi totiž stalo, že som si objednala knihu, ktorá neprišla (nie z vesmírneho objednávkového servisu, ale reálne). Miesto toho, aby som knihu objednala opäť a opäť (veď kto by potom chcel zaplatiť 5x tú istú knihu). Tak som im poslala správu s tým, že kedy mi bude objednávka doručená, pretože mala prísť v piatok (pred týždňom) a dnes tu stále nie je. A odpoveď bola, prepáčte, vaša objednávka sa nám nejak stratila, hneď to vyriešime, a už toho dňa mi to poslali. Inak povedané, keď v normálnych obchodoch neobjednávame 10x to isté, prečo to teda chceme robiť pri vesmírnom servise? Keď sa nad tým zamyslíte ako nad skutočným obchodom, potom to, čo častokrát robíme nedáva zmysel, a práve to, ako vyreklamovať objednávku, čakanie či iné, práve o tom je táto kniha.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *