Ako na správny marketing?
Na trhu je v súčasnosti množstvo metód ako sa
zviditeľniť. Premýšľali ste však už niekedy nad tým, do akého marketingu sa
naozaj oplatí investovať?
zviditeľniť. Premýšľali ste však už niekedy nad tým, do akého marketingu sa
naozaj oplatí investovať?
PPC reklama
PPC reklama je
systém, ktorý zverejňuje reklamné odkazy vo výsledkoch vyhľadávačov. Typickým
príkladom je napríklad Google, avšak nájdete ho aj na iných portáloch, ktoré
s PPC kampaňou pracujú. Pri tejto reklame však neplatíte za zobrazenie
odkazu či časové obdobie, počas ktorého sa tento odkaz bude zobrazovať. Budete
platiť iba za reálne prekliky. Medzi hlavný výhody tejto PPC kampane
patrí oslovenie veľkého počtu zákazníkov, platenie iba za reálnu výkonnosť
kampane, vhodne cielený zákazníci.
systém, ktorý zverejňuje reklamné odkazy vo výsledkoch vyhľadávačov. Typickým
príkladom je napríklad Google, avšak nájdete ho aj na iných portáloch, ktoré
s PPC kampaňou pracujú. Pri tejto reklame však neplatíte za zobrazenie
odkazu či časové obdobie, počas ktorého sa tento odkaz bude zobrazovať. Budete
platiť iba za reálne prekliky. Medzi hlavný výhody tejto PPC kampane
patrí oslovenie veľkého počtu zákazníkov, platenie iba za reálnu výkonnosť
kampane, vhodne cielený zákazníci.
Blogeri / Testeri
V zahraničí je tento spôsob reklamy veľmi populárny. Na
Slovensko sa však dostáva iba pomaly. Ide o platenie blogerom poprípade
testerom za to, že vyskúšajú váš produkt a napíšu o ňom vlastné zhodnotenie
a skúsenosti s ním. Tento spôsob je v porovnaní s inými veľmi
výhodný a oveľa lacnejší ako to na prvý pohľad vyzerá. V prípade
blogerov bude recenzia na tento produkt bude trvalo uverejnená na originálnom
a osobnom blogu s určitým počtom fanúšikov a čitateľmi. Bude
zdieľaný na sociálnych sieťach, kvalitne zhodnotený produkt/služba
a zároveň vám poskytne originálny text. A v prípade, že tieto
recenzie budete zdieľať aj na vašich sociálnych sieťach, dosah bude naozaj
široký.
Slovensko sa však dostáva iba pomaly. Ide o platenie blogerom poprípade
testerom za to, že vyskúšajú váš produkt a napíšu o ňom vlastné zhodnotenie
a skúsenosti s ním. Tento spôsob je v porovnaní s inými veľmi
výhodný a oveľa lacnejší ako to na prvý pohľad vyzerá. V prípade
blogerov bude recenzia na tento produkt bude trvalo uverejnená na originálnom
a osobnom blogu s určitým počtom fanúšikov a čitateľmi. Bude
zdieľaný na sociálnych sieťach, kvalitne zhodnotený produkt/služba
a zároveň vám poskytne originálny text. A v prípade, že tieto
recenzie budete zdieľať aj na vašich sociálnych sieťach, dosah bude naozaj
široký.
Ak sa rozhodnete pre tento spôsob, vyberajte pozorne. Ak
chcete kvalitný text, vyskúšajte si prečítať niekoľko blogových článkov
potenciálneho pisateľa, poprípade si zvoľte tých najlepších z najlepších.
Blogerroka.sk ponúka prehľad TOP (v roku 2016 – 7 a v roku 2017 – 10)
blogerov v rôznych kategóriach.
chcete kvalitný text, vyskúšajte si prečítať niekoľko blogových článkov
potenciálneho pisateľa, poprípade si zvoľte tých najlepších z najlepších.
Blogerroka.sk ponúka prehľad TOP (v roku 2016 – 7 a v roku 2017 – 10)
blogerov v rôznych kategóriach.
Skúsení copywriteri
Ak hľadáte kvalitný text pre vašu stránku, zamestnajte
externého copywritera či redaktora, ktorý vám tieto články napíše. V tomto
prípade však hľaďte najmä na jeho skúsenosti či štýl písania. Cena by nemala
byť na prvom mieste. Aj pri tomto spôsobe platí, čím nižšia cena, tým horší
copywriter . Poprípade dobrý copywirter s málo skúsenosťami. Obvyklá cena
za NMS (1800 znakov) je 15-20€, avšak ak ide o naozaj kvalitného
copywritera s množstvom skúseností, cena môže byť aj vyššia. Cena je
vyššia aj pri kontroverzných textoch.
externého copywritera či redaktora, ktorý vám tieto články napíše. V tomto
prípade však hľaďte najmä na jeho skúsenosti či štýl písania. Cena by nemala
byť na prvom mieste. Aj pri tomto spôsobe platí, čím nižšia cena, tým horší
copywriter . Poprípade dobrý copywirter s málo skúsenosťami. Obvyklá cena
za NMS (1800 znakov) je 15-20€, avšak ak ide o naozaj kvalitného
copywritera s množstvom skúseností, cena môže byť aj vyššia. Cena je
vyššia aj pri kontroverzných textoch.